Formular satisfactie spitale

Chestionar de masurare si monitorizare a satisfactiei clientilor

Stimate pacient,
Prin intermediul acestui chestionar RED HOSPITAL vǎ oferă posibilitatea de a evalua calitatea serviciilor prestate de institutia noastrǎ. În acest mod spitalul de paliatie „Sf. Sava” si spitalul de recuperare Recumedis înteleg cum să acorde maximă atentie necesitătilor actuale si viitoare ale pacientilor săi, venind în întâmpinarea cerintelor lor pentru cresterea performantelor lor si pentru asigurarea unui nivel ridicat de satisfactie a pacientilor.

Societatea noastră este în permanentă preocupată de îmbunătătirea continuă a serviciilor oferite si a proceselor sistemului de management. În acest scop, vă rugăm ca prin această evaluare să apreciati într-un mod cât mai obiectiv caracteristicile ce urmează si să consemnati observatiile, sugestiile sau reclamatiile dumneavoastră:

Răspunsurile dvs. sunt importante pentru noi!
 

Timpul acordat de medic consultatiei dumneavoastra:*

Ați fost multumit de îngrijirile acordate

In timpul zilei*

In timpul noptii*

Sambata, duminica si sarbatorile legale*

Impresia dumneavoastra generala*

Calitatea ingrijirilor medicale acordate de:

Asistente medicale*

Medic*

Infirmiere*

Va rugam sa acordati calificative pentru urmatoarele servicii:

Cazare*

Curatenie*

Alimentatie*

Atitudinea personalului*