0232 230 332
Lun-Vin 08:00 - 17:00
Sunați acum

0232 230 332
Locatia

Iasi, Str. Mitropolit Varlaam nr. 10

Anunturi Angajari

POSTURI VACANTE:


1. INFIRMIERI/ ÎNGRIJITORI
Căutăm personae dinamice, empatice și comunicative cu pacienții. Cerințe pentru postul de infirmieră/îngrijitoare: candidații trebuie să aibă minim studii gimnaziale (8 clase). Certificatul de absolvire a cursului de infirmier, precum şi dovada finalizării unui stagiu de practică sau voluntariat pe acest post, pot constitui un avantaj.

2.BRANCARDIER
Cerințe pentru postul de brancardier: candidații trebuie să aibă minim studii gimnaziale (8 clase). Deasemenea, detinerea carnetului de conducere, cat. B, poate constitui un avantaj.


3.ASISTENT MEDICAL GENERALIST
Cerințe pentru postul de asistenti medicali generalisti: candidații trebuie să aibă finalizate studii universitare de scurtă durată sau studii postliceale cu specializarea de asistent medical generalist. Experiența ca asistent medical generalist precum și dovada finalizării unui stagiu de practică sau voluntariat pe acest post precum si detinerea carnetului de conducere, cat. B, pot constitui un avantaj. CV-urile se pot transmite la nr. de fax 0332/882 932, la adresa de e-mail resurseumane@sfsava.ro 
 sau pot fi depuse la registratura unităţii din Iaşi, str. Mitropolit Varlaam,nr. 10.

4. MEDIC SPECIALIST RECUPERARE, MEDICINĂ FIZICĂ ȘI BALNEOLOGIE.

Cerințe: specialitate recuperare, medicină fizică și balneologie. CV-urile se pot transmite la nr. de fax 0332/882 932, la adresa de e-mail resurseumane@sfsava.ro  sau pot fi depuse la registratura unităţii din Iaşi, str. Mitropolit Varlaam,nr. 10.

 ‍5. BIOLOG şi CHIMIST
Candidatul ideal:- absolvent/ă de studii superioare de specialitate ( Facultatea de Biologie, Biochimie, Chimie şi a masterului în domeniul medical);

- va respecta codul de deontologie profesională şi normele care reglementeză profesia;
- bun utilizator al computerului;
- capacitate de a se adapta unui mediu de lucru modern şi dinamic;
- experienţa anterioară pe un post similar constituie avantaj;
- responsabilitate şi dorinţă de perfecţionare continuă;
- rezistenţă la stres şi la perioade de efort prelungit;
-  bune cunostinţe profesionale (corelaţie între diversele analize medicale);
- orientare către calitate şi munca în echipă, respectarea procedurilor de lucru existente la nivelul departamentului.

Responsabilităţi:
-prelucrarea şi procesarea probelor biologice, validând rezultatele;
- asigurarea şi verificarea efectuării programelor de control intern şi extern de calitate pentru asigurarea calităţii rezultatelor analizelor medicale;
- respectarea termenelor de execuţie şi de livrare corectă a buletinelor de analize;
- identificarea neconformităţilor şi luarea măsurilor corective;
- cunoaşterea aparaturii şi a tehnicilor uzuale de laborator.CV-urile se pot trimite la nr. fax: 0332/882 932sau la adresa de e-mail: secretariat@recumedis.ro.

6. INSPECTOR RESURSE UMANE, cod COR 342304I

Candidatul ideal:

·        studii superioare de profil;

·        instruire formala sau experienta in domeniul procedurilor si normelor specifice domeniului muncii;

·        deţinător de permis conducere categoria B;

·        capacitate de a comunica şi de a lucra în mod eficient în echipă;

·        capacitate de analiză, sinteză şi prioritizare a sarcinilor de lucru;

·        responsabilitate, meticulozitate, atenţie la detalii;

·        rezistenţă la stres şi la perioade de efort prelungit;

·        capacitatea de concentrare şi de a gândi strategic, în vederea luării celor mai bune decizii, în funcţie de particularităţile fiecărei situaţii în parte;

·        experienta anterioara pe un post similar constituie un avantaj;

·        notiuni de inregistrare si verificare salarii in modulul Winmentor.

Descrierea jobului:

·        Declararea posturi vacante in platforma ANOFM PULS, obtinere de repartitie pentru persoanele care urmeaza a fi angajate;

·        Primirea, centralizare CV - uri primite prin email, fax sau alte platfome agreate de unitate;

·        Programarea si participarea la interviu pe baza CV-uri primate;

·        Intocmirea dosarului de personal cu toate documentele specifice postului pentru care are loc angajarea;

·        Declararea, modificarea si incetarea contractelor de munca in REGES;

·        Intocmirea statelor de plata, conform pontajelor pe fiecare sectie, introducerea corecta a CO, CM, tichete de masa si tichete cadou pe fiecare salariat conform legislatiei in vigoare;

·        Centralizarea tichetele de masa si a tichetelor cadou si depunerea la departamentul financiar-contabil in vederea alimentarii cardurilor de tichete masa sau cadou;

·        Listarea si distribuirea fluturasilor de salarii;

·        Intocmirea lunara a situatiilor drepturilor salariale pentru incarcarea in platforma de carduri de salarii la banca;

·        Centralizarea bonurilor de transport pentru personal conform turelor lucrate;

·        Tinerea evidentei concediilor de odihna pentru fiecare departament si verificarea pontajelor conform cererilor de concediu de odihna, certificatelor medicale si alte referate din cursul lunii;

·        Arhivarea statelor de plata, CO, CM si a declaratiilor depuse la ANAF si la Casa de Asigurari de Sanatate pentru recuperarea CM;

·        Intocmirea documentelor de desfacere a contractelor individuale de munca conform Codului Muncii si a fisei de lichidare;

·        Redactarea si actualizarea Contractului Colectiv de Munca la nivel de unitate in conformitate cu Contractul Colectiv de Munca la nivel de ramura;

·        Intocmirea dosarelor de pensionare conform legislatiei in vigoare;

·        Primirea, inregistrarea si solutionarea diferitelor cereri si reclamatii ale salariatilor, in materia resurselor umane, prin consultare cu organul ierarhic superior;

·        Intocmirea adeverintelor de vechime si salarii conform legislatiei in vigoare;

·        Evidenta condicii de prezenta.

 

CV-urile se pot trimite la adresa de e-mail: manager@sfsava.ro

Beneficii:

-         pachet salarial motivator;

-        tichete de masa;

-        decontare transport;

-        telefon de serviciu;

-        posibilitatea de a lucra într-un mediu competitiv, propice dezvoltării personale şi profesionale;

-        oferirea de programe de training.


De asemenea, în cadrul Spitalului “Sf. Sava”, al Centrului de recuperare Recumedis și al Centrului Medical “Sf. Anton”, oferim posibilitatea de colaborare și sub alte forme, în acord cu prevederile legislative în vigoare, pentru persoanele interesate care dețin una dintre  următoarele specializări/calificări:        

-        medic specialist; 

-        kinetoterapeut;        

-        fiziokinetoterapeut; 

-        asistent de balneofizioterapie/fizioterapie;

-        asistent medical generalist;        

-        asistent medical de laborator;

-        biolog;

-        chimist;

-        maseur;        

-        registrator;     

-        infirmier;        

-        brancardier;

-        îngrijitor.

Pentru mai multe detalii și oferte de colaborare, vă rugăm să ne contactați la telefon 0332/882865 sau la una dintre următoarele adrese de e-mail: resurseumane@sfsava.ro sau office@sfsava.ro .
Persoană de contact: Didica Trufin