POSTURI VACANTE:
1. INFIRMIERI/ ÎNGRIJITORI
Căutăm personae
dinamice, empatice și comunicative cu pacienții. Cerințe pentru postul de
infirmieră/îngrijitoare: candidații trebuie să aibă minim studii gimnaziale (8
clase). Certificatul de absolvire a cursului de infirmier, precum şi
dovada finalizării unui stagiu de practică sau voluntariat pe acest post, pot
constitui un avantaj.
2.BRANCARDIER
Cerințe pentru postul de brancardier: candidații trebuie
să aibă minim studii gimnaziale (8 clase). Deasemenea, detinerea carnetului de
conducere, cat. B, poate constitui un avantaj.
3.ASISTENT MEDICAL GENERALIST
Cerințe pentru postul de asistenti medicali generalisti:
candidații trebuie să aibă finalizate studii universitare de scurtă durată sau
studii postliceale cu specializarea de asistent medical generalist. Experiența
ca asistent medical generalist precum și dovada finalizării unui stagiu de
practică sau voluntariat pe acest post precum si detinerea carnetului de
conducere, cat. B, pot constitui un avantaj. CV-urile se pot transmite la nr.
de fax 0332/882 932, la adresa de e-mail resurseumane@sfsava.ro sau pot fi depuse la registratura
unităţii din Iaşi, str. Mitropolit Varlaam,nr. 10.
4. MEDIC SPECIALIST RECUPERARE, MEDICINĂ FIZICĂ ȘI BALNEOLOGIE.
Cerințe: specialitate recuperare, medicină fizică și balneologie. CV-urile se pot transmite la nr. de fax 0332/882 932, la adresa de e-mail resurseumane@sfsava.ro sau pot fi depuse la registratura unităţii din Iaşi, str. Mitropolit Varlaam,nr. 10.
5. BIOLOG
şi CHIMIST
Candidatul ideal:- absolvent/ă de studii superioare de
specialitate ( Facultatea de Biologie, Biochimie, Chimie şi a masterului în
domeniul medical);
- va respecta codul de deontologie profesională
şi normele care reglementeză profesia;
- bun utilizator al computerului;
- capacitate de a se adapta unui mediu de lucru
modern şi dinamic;
- experienţa anterioară pe un post similar
constituie avantaj;
- responsabilitate şi dorinţă de perfecţionare
continuă;
- rezistenţă la stres şi la perioade de efort
prelungit;
- bune cunostinţe profesionale (corelaţie
între diversele analize medicale);
- orientare către calitate şi munca în echipă,
respectarea procedurilor de lucru existente la nivelul departamentului.
Responsabilităţi:
-prelucrarea şi procesarea probelor biologice,
validând rezultatele;
- asigurarea şi verificarea efectuării
programelor de control intern şi extern de calitate pentru asigurarea calităţii
rezultatelor analizelor medicale;
- respectarea termenelor de execuţie şi de
livrare corectă a buletinelor de analize;
- identificarea neconformităţilor şi luarea
măsurilor corective;
- cunoaşterea aparaturii şi a tehnicilor uzuale
de laborator.CV-urile se pot trimite la nr. fax: 0332/882 932sau la adresa de
e-mail: secretariat@recumedis.ro.
6. INSPECTOR RESURSE UMANE, cod COR 342304I
Candidatul ideal:
·
studii superioare de profil;
·
instruire formala sau experienta in domeniul
procedurilor si normelor specifice domeniului muncii;
·
deţinător de permis conducere categoria B;
·
capacitate
de a comunica şi de a lucra în mod eficient în echipă;
·
capacitate
de analiză, sinteză şi prioritizare a sarcinilor de lucru;
·
responsabilitate,
meticulozitate, atenţie la detalii;
·
rezistenţă
la stres şi la perioade de efort prelungit;
·
capacitatea
de concentrare şi de a gândi strategic, în vederea luării celor mai bune
decizii, în funcţie de particularităţile fiecărei situaţii în parte;
·
experienta
anterioara pe un post similar constituie un avantaj;
·
notiuni
de inregistrare si verificare salarii in modulul Winmentor.
Descrierea
jobului:
·
Declararea
posturi vacante in platforma ANOFM PULS, obtinere de repartitie pentru
persoanele care urmeaza a fi angajate;
·
Primirea,
centralizare CV - uri primite prin email, fax sau alte platfome agreate de
unitate;
·
Programarea
si participarea la interviu pe baza CV-uri primate;
·
Intocmirea
dosarului de personal cu toate documentele specifice postului pentru care are
loc angajarea;
·
Declararea,
modificarea si incetarea contractelor de munca in REGES;
·
Intocmirea
statelor de plata, conform pontajelor pe fiecare sectie, introducerea corecta a
CO, CM, tichete de masa si tichete cadou pe fiecare salariat conform
legislatiei in vigoare;
·
Centralizarea
tichetele de masa si a tichetelor cadou si depunerea la departamentul financiar-contabil
in vederea alimentarii cardurilor de tichete masa sau cadou;
·
Listarea
si distribuirea fluturasilor de salarii;
·
Intocmirea
lunara a situatiilor drepturilor salariale pentru incarcarea in platforma de carduri
de salarii la banca;
·
Centralizarea bonurilor de transport
pentru personal conform turelor lucrate;
·
Tinerea evidentei
concediilor de odihna pentru fiecare departament si verificarea pontajelor conform
cererilor de concediu de odihna, certificatelor medicale si alte referate din cursul lunii;
·
Arhivarea
statelor de plata, CO, CM si a declaratiilor depuse la ANAF si la Casa de Asigurari
de Sanatate pentru recuperarea CM;
·
Intocmirea
documentelor de desfacere a contractelor individuale de munca conform Codului
Muncii si a fisei de lichidare;
·
Redactarea
si actualizarea Contractului Colectiv de Munca la nivel de unitate in
conformitate cu Contractul Colectiv de Munca la nivel de ramura;
·
Intocmirea
dosarelor de pensionare conform legislatiei in vigoare;
·
Primirea,
inregistrarea si solutionarea diferitelor cereri si reclamatii ale salariatilor,
in materia resurselor umane, prin consultare cu organul ierarhic superior;
· Intocmirea adeverintelor de vechime si salarii conform legislatiei in vigoare;
· Evidenta condicii de prezenta.
CV-urile se pot trimite la adresa de e-mail: manager@sfsava.ro
Beneficii:
-
pachet salarial motivator;
-
tichete
de masa;
-
decontare
transport;
-
telefon
de serviciu;
-
posibilitatea
de a lucra într-un mediu competitiv, propice dezvoltării personale şi
profesionale;
-
oferirea
de programe de training.
De asemenea, în cadrul Spitalului “Sf.
Sava”, al Centrului de recuperare Recumedis și
al Centrului Medical “Sf. Anton”, oferim
posibilitatea de colaborare și sub alte forme, în acord cu prevederile legislative
în vigoare, pentru persoanele interesate care dețin una dintre următoarele
specializări/calificări:
-
medic
specialist;
-
kinetoterapeut;
-
fiziokinetoterapeut;
-
asistent de
balneofizioterapie/fizioterapie;
-
asistent
medical generalist;
-
asistent
medical de laborator;
-
biolog;
-
chimist;
-
maseur;
-
registrator;
-
infirmier;
-
brancardier;
-
îngrijitor.
Pentru mai multe
detalii și oferte de colaborare, vă rugăm să ne contactați la telefon
0332/882865 sau la una dintre următoarele adrese de e-mail: resurseumane@sfsava.ro sau office@sfsava.ro .
Persoană de contact: Didica Trufin